Často kladené otázky - FAQ

Vitajte! Pripravte sa zažiť nový vzrušujúci spôsob nakupovania košieľ alebo iného odevu šitého na mieru.
Rozumieme, že niektorí z Vás môžu mať pochybnosti, preto sme pripravení poradiť a pomôcť s akýmkoľvek problémom.

Náš internetový obchod je navrhnutý tak, aby Vám ponúkol jednoduchý, bezstarostný a vzrušujúci zážitok z nakupovania.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na našej emailovej adrese info@cuztomen.sk alebo si prečítajte článok Ako to funguje? na našom blogu, ktorý Vám všetko objasní. 

Po potvrdení je objednávka automaticky odoslaná do našej dielne, kde je spracovaná do niekoľkých hodín.
V prípade akejkoľvek zmeny nás kontaktujte čo najskôr na našu emailovú adresu info@cuztomen.sk  a my sa pokúsime urobiť všetko pre to, aby sme zmeny aktualizovali. Napriek tomu nemôžeme zaručiť, že Vaše dodatočné zmeny budú aplikované, no určite Vás budeme informovať, ak sa nám podarí aktualizovať Vašu objednávku.

Áno.  Pri každej objednávke vyžadujeme premeranie a zadanie Vašich rozmerov, aby sme zaistili dokonalé prispôsobenie  k Vašej aktuálnej postave. Miery sa môžu mierne líšiť od Vášho posledného nákupu, mohli ste schudnúť alebo pribrať, tým pádom Vaša postava môže byť iná. Ak ste si stopercentne istí, že Vaše miery sú rovnaké, jednoducho si viete pozrieť históriu objednávok kde môžete vidieť aj rozmery ktoré ste použili pri poslednom nákupe.

Čo sa týka voľby strihu (fittingu), do veľkej miery závisí od Vašich preferencií a štýlu. Väčšina z nás by mala vedieť, aký strih (fit) preferuje a čo najlepšie sedí k nášmu typu postavy. Ak sa rozhodnete si zakúpiť niečo na mieru, odporúčame Vám Slim Fit bez ohľadu na odev, ktorý si objednáte.

Slim Fit by Vám mal poskytnúť dostatok komfortu a pohodlia pre voľný pohyb, no mal by tiež zvýrazniť Vašu postavu. Ak by ste chceli zvoliť iný strih, prečítajte si náš článok, ako si vybrať vhodný strih pre vašu postavu, kde sa dozviete viac o všetkých možnostiach strihov, ktoré ponúkame.

Ak sa odmeriate na základe našich sprievodných videí a budete nasledovať každý krok, môžeme vás ubezpečiť, že vaše merania budú správne.

Naše videá boli navrhnuté tak, aby sa Vám pomohli zmerať  jednoducho a rýchlo pomocou Vášho priateľa alebo partnera. Proces merania by nemal trvať dlhšie ako 10 - 15 minút.
Pri zadávaní rozmerov nepridávajte nič navyše, aby ste predišli zrazeniu materiálu a podobne.
Všetky tieto aspekty sú zohľadnené a potrebné množstvo látky je pridané v procese výroby.

Áno. Stačí sa prihlásiť do svojho profilu, kde uvidíte históriu Vašich objednávok. Taktiež môžete vidieť všetky podrobnosti svojej objednávky, ako napríklad: prispôsobenie, typ produktu ako aj Vaše miery.

Na výber máte dve možnosti:

Prvá z nich je použitie krajčíra, s ktorým spolupracujeme. Krajčír uzná, či je schopný odev upraviť tak aby vám sedel. Môžete tiež použiť svojho vlastného krajčíra a my vám preplatíme náklady za úpravu do výšky 20€. Stačí ak nám zašlete doklad o úhrade a my vám zašleme 20€ na váš účet.

Druhou možnosťou je využiť bezplatnú výmenu odevu. Túto možnosť môžete použiť iba raz a to len v prípade, že ušitý odev nezodpovedá zadaným rozmerov vo Vašej objednávke. 

Cieľom je zistiť kde nastala chyba a ktoré merania musia byť vykonané odznova, pre zaistenie správnych rozmerov.

Pri oboch možnostiach ste povinný poskytnúť nám detailné fotografie, kde je viditeľné, že Vám odev nesedí. Na základe toho budeme schopní určiť ktorá možnosť úpravy je pre Vás vhodná.  Ako náhle obdržíme potrebné informácie a fotky, pokúsime sa urobiť všetko čo je v našich silách, aby sme Vám poskytli bezchybnú náhradu.

Nezabudnite, že možnosť bezplatnej výmeny môžete využiť len raz, pre upravenie Vašich rozmerov do budúcna. Pre viac informácii si prečítajte náš detialný článok o tom čo robiť ak vám odev nesedí.

Ak ste si objednali ktorýkoľvek z doplnkov a doplnok je chybný, môžete ho poslať späť v pôvodnom balení pomocou nášho formulára pre vrátenie tovaru. Po našom vyhodnotení bude chybný tovar nahradený a odoslaný na Vašu adresu.

Ak budete chcieť vrátiť odev ušitý na mieru, prečítajte si náš článok o tom ako postupovať, ak Vám tovar ušitý na mieru nesedí.

Pre všetky krajiny Európskej únie sa clá a dane neuplatňujú. Ak si objedáte tovar do zahraničia (mimo krajín EÚ), dane a colné poplatky môžu byť naúčtované. Pred doručením zásielky budete vyzvaní prepravnou spoločnosťou aby ste tieto poplatky uhradili. Poplatky sa môžu líšiť pre každú krajinu na základe rôznych regulácií, ktoré sú mimo našej kontroly.