Podmienky pre vrátenie tovaru

Na získanie nároku na vrátenie tovaru alebo vrátenie platby sa uplatňujú nasledujúce pokyny.


Ak sa rozhodnete vrátiť akékoľvek zakúpené doplnky (s výnimkou do 14 dní bez udania dôvodu), môže ísť o nasledujúce dôvody vrátenia tovaru:
- doplnky, ktoré ste si objednali Vám prišli poškodené,
- zakúpené doplnky Vám nesedia podľa Vašich predstáv,
- nespĺňajú kvalitu opísanú v našom internetovom obchode.

Proces je pomerne jednoduchý. Jediné, čo musíte urobiť, je poslať zvolenú položku späť k nám, v pôvodnom balení.
Dôležité je, aby bol zvolený tovar nepoužitý. Ako náš zákazník máte právo vyskúšať si zakúpený tovar a pri zistení akýchkoľvek chýb, alebo nedostatkov ho naďalej nepoužívať, aby sa zabránilo akémukoľvek ďalšiemu poškodeniu.

Pre spätné odoslanie chybného alebo poškodeného tovaru použite nasledujúcu adresu:
Ulica: Bobrovec 513
PSČ: 032 21
Mesto: Bobrovec
Krajina: Slovenská republika

Prosíme Vás o uvedenie krátkeho popis s vysvetlením dôvodu vrátenia tovaru.
Keď dostaneme vrátený tovar, posúdime, či je tovar chybný podľa Vášho popisu a čo najskôr Vás budeme informovať o ďalšom postupe.
Výnimkou je vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14 dní podľa všeobecných obchodných podmienok.

Ak by ste sa chceli vrátiť alebo získať náhradu za odev ušitý na mieru, postup je odlišný v porovnaní s vrátením štandardného tovaru:

Žiadame vás, aby ste poskytli podrobné vysvetlenie problému, ktorý nastal v súvislosti s Vašim zakúpeným odevom. Keďže zakúpený odev bol ušitý na základe poskytnutých mier a veľkostí uvedených vo Vašej objednávke a napriek tomu Vám odev nesedí podľa Vašich predstáv, musíme určiť, čo je príčinou vzniknutého problému.

Z tohto dôvodu od všetkých našich zákazníkov požadujeme, aby nám poskytli fotografie poukazujúce na chyby, ktoré jasne zobrazujú všetky nedostatky ušitého odevu.

Zároveň je potrebné, aby ste nám poskytli fotografie podľa nášho sprievodcu o tom “ako odmerať odev, ktorý mi prišiel ale bohužiaľ mi nesedí“. Na základe toho budeme schopní zistiť či sa chyba vyskytla na našej strane v procese šitia odevu, alebo z dôvodu nesprávnych meraní na strane zákazníka.

Keďže odev bol ušitý na základe mier poskytnutých zákazníkom, nevyžadujeme, aby ste nám ho poslali späť, pretože ho nie je možné opätovne použiť. Po ukončení procesu posúdenia, Vám ponúkame dva spôsoby riešenia problému s Vašim zakúpeným odevom:

1. Ak sa na našej strane vyskytla chyba, a teda ušitý odev našimi profesionálnymi krajčírmi nezodpovedá zadanému rozmeru, bezplatne Vám pošleme nový odev, ktorého rozmery budú korešpondovať s Vami zadanými rozmermi v objednávkovom formulári.
Každý zákazník má nárok na využitie tejto možnosti iba jeden krát. Upravením Vašich mier Vám zabezpečíme ideálny rozmer Vášho odevu aj pre Vaše ďalšie nákupy.

2. Ak sme ušili odev, ktorý vyhovuje všetkým meraniam, ktoré nám poskytol zákazník, no napriek tomu odev nesedí podľa požiadaviek zákazníka, znamená to, že zákazník nám poskytol nesprávne miery.

V tomto prípade nenesieme zodpovednosť za nesprávne poskytnuté miery a vrátenie tovaru bohužiaľ nie je možné.
Keďže našim cieľom je zabezpečiť maximálnu spokojnosť všetkých našich zákazníkov a jedinečný zážitok s „na mieru“ ušitého odevu, ponúkame jedinečný spôsob riešenia tejto situácie.
Na vyriešenie tohto problému môžu naši zákazníci jednoducho využiť možnosť „prvej bezplatnej úpravy odevu“.

Spolupracujeme s niekoľkými krajčírmi po celom Slovensku, ktorí sa budú čo najviac usilovať o napravenie vzniknutých nedostatkov na Vašom odeve.
Ak sa vo Vašej blízkosti nenachádza ani jeden z našich partnerských krajčírov, môžete jednoducho využiť služby Vášho miestneho krajčíra, pre vykonanie potrebných úprav Vášho odevu. Ako náhle sú úpravy dokončené, jediné, čo musíte urobiť, je poskytnúť nám kópiu dokladu o úhrade a my Vám preplatíme náklady spojené s úpravami odevu až do výšky 20 €.

Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte a pošlite nám e-mail na adresu: info@cuztomen.sk a my sa vám ozveme čo najskôr.